Warner Bros. Discovery tarjoaa kattavaa medianäkyvyyttä järjestöille

Warner Bros. Discovery on jo usean vuoden ajan tarjonnut hyväntekeväisyysjärjestöille näkyvyyttä, jonka hinnoittelussa on erityisesti huomioitu organisaatioiden yleishyödyllisyys.

 

Vuonna 2024 järjestöillä on mahdollisuus mainostaa ympäri vuoden Warner Bros. Discoveryn kanavilla 8 000 euron (+alv) panostuksella. Näkyvyys kattaa kaikki kanavat eli TV5, Kutonen, Frii, TLC, Discovery Channel sekä Eurosport 1.


Ympärivuotinen näkyvyys tv-kanavilla tarkoittaa järjestömainostajalle sitä, että
- tv-spottipituutta tai niiden määrää ei ole rajoitettu.
- tv-spotit saavat näkyvyyttä eri kanavilla muun mainonnan tilanteen mukaisesti ns. kelluvana mainontana eli tarkkoja kampanja-ajankohtia ei tässä vaihtoehdossa voida määrittää.


"Mainosmediana Warner Bros. Discovery tekee hienon liikkeen, joka antaa mahdollisuuden myös pienemmän markkinointibudjetin järjestöille. Erisisältöisten tv-kanavien katsojat voivat saada kattavasti tietoa monenlaisista tukemisen kohteista hyväntekeväisyystoimijoiden mainonnalla", kertoo VaLan pääsihteeri Pia Tornikoski.


"Arvostamme aktiivista yhteistyötämme eri hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa laajan yleisön tavoittamiseksi. Haluamme kanaviemme kantokyvyn puitteissa kantaa vastuutamme ja auttaa järjestöjä vaikuttamaan positiivisesti yhteiskuntaan. Voimme yhdessä innostaa auttamaan niitä, jotka tarvitsevat apua", kertoo Warner Bros. Discoveryn mainosmyynnistä vastaava johtaja Sampo Haikonen.


Mikäli järjestö haluaa mainostaa juuri tiettynä ajankohtana tai tavoittaa erikseen sovittuja kohderyhmiä, myös näistä vaihtoehdoista saa lisää tietoa Warner Bros. Discoveryn yhteyshenkilöltä: Reetta Vartiainen joko reetta.vartiainen(a)wbd.com tai puh. 040 632 9040.