Radiomedian logo.

RadioMedian edut VaLan jäsenistölle 11/2024–12/2025

 

RadioMedia Totalin kanssa vaikutat 3,4 miljoonan suomalaisen tunteisiin joka viikko.
Sen kautta tavoitat 25–54-vuotiaista suomalaisista päivittäin lähes puolet*.

 

Kaupallinen radio tarjoaa järjestöille uniikin välineen kohderyhmän tunteisiin vaikuttamiseen. Viestintä ja mainonta toimivat tutkitusti parhaiten kun saadaan tunnereaktio synnytettyä, mikä puolestaan saa ihmisissä aikaan muistijäljen.

 

Tutkimusten mukaan radio boostaa onnellisuutta ja vahvistaa mainostajan viestin läpimenoa. Lisäksi RadioMedian kaikkien jäsenasemien tuoma erittäin korkea tavoittavuus missä tahansa kohderyhmässä korreloi suoraan keskiarvoa korkeampaan huomioarvoon.

 

 

RadioMedia ry:n edut VaLa ry:n jäsenistölle 11/2024–12/2025:

20 % lisäalennus investoinneista.

 

1.       Tietoisku:

  • Tietoiskulle lupaamme valitun päivän aikana vähintään miljoona nettokontaktia yli 18-vuotiaissa.
  • Kahdelle päivälle jaetulle tietoiskulle lupaamme kumpanakin päivänä vähintään 500 000 nettokontaktia yli 18-vuotiaissa.
  • Spotin pituus voi olla 10-45 sekuntia.
  • Viesti kuuluu kaikilla suomalaisilla kaupallisilla radiokanavilla valtakunnallisesti.
  • Mediahinta 3 100 euroa +alv25,5% per päivä
  • VaLa-alennus 20 %
  • 15 % toimistoalennus/ 12 % suoraostoalennus
    Huom rajoitus! Yksi Tietoisku per päivä, maksimissaan 10 Tietoiskua kuukauden aikana.
     

 

2.       Spottikampanjat alueellisesti tai valtakunnallisesti:

  • VaLan jäsenille 20 % lisäalennus investoinneista yhteiskunnallisen viestijän alennusten lisäksi
  • Spottikampanjat räätälöidään tavoitteidenne mukaisesti
    • Media-aika
    • Spotin pituus
    • Kohderyhmä
    • Käytettävä budjetti
       

 

Varmistaaksesi tärkeän viestisi vaikuttavuuden ja tehokkuuden, ota yhteyttä RadioMedian yhteyshenkilöihin:

Matti Miettinen p. 044 023 0979

matti.miettinen@radiomedia.fi

Juhana Häkkinen p. 050 340 8960

juhana.hakkinen@radiomedia.fi

 

Ota yhteyttä ja autamme välittämään sinun tärkeän viestisi suoraan suomalaisten korvien väliin.

 

*46 % 25–54-vuotiaista kuuntelee kaupallisia radioasemia päivittäin. Lähde: Finnpanel, KRT 2023