Medianäkyvyyttä järjestöille Warner Bros. Discovery -kanavilla vuonna 2025

Vuonna 2025 järjestöillä on mahdollisuus mainostaa ympäri vuoden Warner Bros. Discoveryn kanavilla 8 000 euron (+alv) panostuksella. Warner Bros. Discovery on jo usean vuoden ajan tarjonnut hyväntekeväisyysjärjestöille näkyvyyttä, jonka hinnoittelussa on erityisesti huomioitu organisaatioiden yleishyödyllisyys.


Näkyvyys kattaa kaikki kanavat eli TV5, Kutonen, Frii, TLC, Discovery Channel sekä Eurosport 1. Ympärivuotinen näkyvyys tv-kanavilla tarkoittaa järjestömainostajalle sitä, että
- tv-spottipituutta tai niiden määrää ei ole rajoitettu.
- tv-spotit saavat näkyvyyttä eri kanavilla muun mainonnan tilanteen mukaisesti ns. kelluvana mainontana eli tarkkoja kampanja-ajankohtia ei tässä vaihtoehdossa voida määrittää.


- 'Giving back' on kansainvälisestikin ollut meille organisaationa aina tärkeää, joten on etuoikeus voida omalta osaltamme auttaa hyväntekeväisyysjärjestöjä Suomessa niiden tärkeässä työssä. Niin lineaarikanaviemme kuin suoratoistopalvelumme Maxin laaja tavoittavuus ovat omiaan tuomaan hyväntekeväisyysjärjestöille niiden ansaitsemaa laajaa näkyvyyttä ja sitä kautta myös tukea toimintaan, kertoo Warner Bros. Discoveryn mediamyyntiorganisaation johtaja Eetu Ojala.


Mikäli järjestö haluaa mainostaa juuri tiettynä ajankohtana tai tavoittaa erikseen sovittuja kohderyhmiä, niin näistä vaihtoehdoista saa lisää tietoa Warner Bros. Discoveryn yhteyshenkilöltä.


Yhteyshenkilö: Reetta Vartiainen
reetta.wakkari@wbd.com
+358 40 632 9040