01.11.2024
The HERitage on Vuoden Varainhankintateko 2024!
Viestinnän tekijöitä palkittiin jälleen Finnish Comms Awards -gaalassa 31.10. Vuoden varainhankintateko -kategorian voittajana palkittiin Solidaarisuuden The HERitage -kampanja, jolla edistetään tyttöjen sukuelinten silpomista vastustavaa työtä.
Finnish Comms Awards -kilpailun järjestää Marketing Finland yhteistyössä VaLa ry:n kanssa. Vuoden varainhankintateko -kategorian palkitsijana sekä VaLan kumppaneina toimivat RadioMedia ry ja Warner Bros. Discovery.
Vuoden 2024 varainhankintateko: The HERitage
Toteuttajat: Kansainvälinen Solidaarisuussäätiö ja United Imaginations Oy
Tuomariston perustelut:
Puhtaan nerokas toteutus. Työssä riittää erilaisia nyansseja ja herkkyyksiä, joiden keskeltä
vain todella taitava ja kokenut ammattilaisten tiimi löytää juuri oikeat pääviestit ja keinot.
Työ onnistui löytämään erinomaisen tasapainon sensitiivisen aiheen ja suoran viestin välillä,
vaikka aihe on suomalaiselle lahjoittajalle etäinen ja kansainvälinen toteutus lisäsi
vaikeuskerrointa. Poikkeuksellisen vaikuttavat tulokset, onnittelut!
Muut palkitut yleishyödylliset yhteisöt:
- Kategorioissa Lanseeraus tai repäisy (Julkishallinto, oppilaitokset, järjestöt, liitot) sekä Vuoden vaikuttamiskampanja voittaja on Älä ole koekaniini – Syöpäjärjestöille toteutettu sähkösavukkeiden käyttöä ehkäisevä -kampanja.
Toteuttajat: Syöpäjärjestöt & Viestintätoimisto Manifesto Oy & Creative Day - Kategoriassa Viestintä (B2B-viestintä) voittaja on Tavoitteena Nolla Huumekuolemaa.
Toteuttajat: Indivior & Irti Huumeista ry & Ahjo Communications Oy - Pro Bono -kategorian voittaja on MLL – Vaaralliset somehaasteet.
Toteuttajat: Mannerheimin Lastensuojeluliitto & TBWA\Helsinki Oy & Inuits
Lue lisää kaikista palkituista
Lämpimät onnittelut kaikille voittajille!